Thursday, February 14, 2013

Perenggan Pembukaan = Mukadimmah

Pejam celik, pejam celik dah masuk semester baru. Hari ni merupakan hari pertama kuliah aku untuk semester ini. sekejap je mase berlalu, kini ak dah pon masuk ke sem terakhir untuk digree di UTM Skudai ni. InsyaAllah, kalau tiada aral melintang, bergraduasi la jawabnye aku pada bulan 10 tahun ni. Yeaaahhh, sekali lagi dapat merasa suasana grad kali ini untuk degree la pulak, ahaks!

Kenapa blog baru? kalau nak di ikutkan, blog lame pon x terupdate. kan?! hahaha..saje-saje gatal tangan la tu. Entah la tibe-tibe datang semangat baru utk buat blog edisi khas sempena kehidupan kehidupan terakhir sebagai seorang pelajar tahun akhir peringkat degree kat UTM nie. so, blog ni hanya valid selama beberapa bulan sahaja. insyaAllah, sekitar bulan Jun  (3-23 Jun) final exam akan bermula. Doakan aku supaya berjaya dalam peperiksaan tersebut, mudah mudahan hayat blog ini tidak akan berpanjangan. wakakaka!

idea untuk berblog baru ini timbul apabila lecturer dalam class tadi duk bising pasal buku log yang perlu ada pada seorang engineer dan juga tertarik dengan kata-kata Bro yang menyatakan kehidupan kita (aku dan rakan sebaya) sedang menghampiri zaman kemuncak bagi seorang remaja, bile  dah 25 atau takat didih, kemuncak, dan bila mencapai 26 dah mula menurun. kat sini ak bukan nk highlight pasal enjoy ke ape. Cumanya tidak lain tidak bukan hanyalah mahu mengabadikan secubit kisah kehidupan aku sepanjang beberapa bulan di alam maya yang serba moden ini..boleh? sedikit sebanyak, semua disebabkan terpangaruh dengan log book yang lecturer duk cakap dalam class tadi. wakakaka! jadi lepas ni, insyaAllah, bile dah berumur 40 tahun, agak2 rindu zaman remaja, zaman belajar, boleh la recall balik dengan bace kat sini. Diary? eee...pelis lah.

So, kat dalam blog ini, ak akan update sedikit sebnyak kisah-kisah, atau ape-ape perkara yang berkaitan dengan kehidupan aku dan maybe makhluk di sekeliling aku jugk akan di abadikan kat sini. maksudnya, bersedialah kamu dengan kisah-kisah annoying aku nanti. ha ha ha. Kepada stalker-stalker kat luar sana, ini merupakan hadiah istimewa untuk anda, khas! wakaka..bajet gila..melebihi si retis nih!!


XoXoXo..publish!! wakakaka...Lisa Sughihani stye!



2 comments:

  1. ahaha. saje cuba template baru. mencabar sket duk belajar main coding2 tu..

    ReplyDelete