Sunday, March 24, 2013

Keep in Touch yaa!

Fullamakatak!!! bizi-bizi-bizi! bahang kebizi-an sudah mula terasa. adoiii..sorry peeps, xsempat update kebelakangan ni. ni post yang kedua untuk bulan nie yg dah nk habis bulan. nekad pada awal-awalnye nk terus aktif dalam blog edisi khas ni, tapi x teraktif jugak. So, sementara menunggu isya' ni..ak gagahkan jari jemariaku menari-nari di atas keyboard ini, menzahirkan ape yang sedang bermain di benak pemikiran ku.

Objektif utama entry kali ni? dah tentu nk keep in touch dengan follower aku yg hanya ada dua org tu. wakaka! gurau je beb. okey cite pasal bz, PSM aku mcm siput je die punya progress! tiap-tiap minggu kene jumpa SV. tapi xtau nk update pasal ape. esok isnin. dah masuk minggu ke 7. Hallamak...minggu ke9 dah strt cuti mid sem! konfirm xbalik la aku gini. lusa, yaitu..26,27 dan 28..test berderet2..utk subjek Power controll, IVAT dan Power Analysis. Respectively. 

Study pon sikit2 je. Cmne nk score nih?? hari ni dan semalm attend kursus Matlab. sangat menarik. belajar banyak bende. tapi ade jugak bnde yg aku dah belajar..tapi ingat-ingat lupe. Tapi kursus tersebut x mencapai matlamat aku. sebab silibus die x masuk sampai ke SIMULINK. hadoiii..(SIMULINK tu aku guna untuk simulation FYP aku). tapi xpela. menggunakan konsep "life long learning". seronok sangat smpai dua hari ngadap komputer rase begitu pantas berlalu! maybe obsesi aku terhadap perkara2 berkaitan komputer ni terlalu tinggi..sehinggakan, wanita dan komputer, aku lebih sanggup memilih komputer.(untuk saat dan ketika ini la, lepas ni yg maha esa je yg tahu) ececece...

okey. kedengaran azan telah berkumandang. tandanya ak terpaksa stop dlu. sebab lepas ni nk g mkan. dah mmg time makan, mesti  lepas isya'. hehe. lepas makan sambung study sikit. rajin x? wakaka. ok, sebenarnye dah dua hari aku x sentuh RO2. (hanya org terdekat je tahu ape itu RO2). satu perkembangan yg bagus! next time, lepas test, kalau ade mase terluang..aku akan upadate sikit cerita pasal minggu lepas. haha, basi pon basi laa....cerita pasal picnic bersame budak2 class kat pantai Batu Layar. (yang pasti gatal kat kaki aku ni x hilang lagi!!!)

oit. azan dah hbis. stop la dlu. jmpe lagi di masa dan waktu yg same. ayyyooo...mengarut lagi. dah2 stop!!
k-bai

X.O.X.O...PUBLISHHHH!!!!...(publish aku tu, smpai tersembur air liur)

                                   

No comments:

Post a Comment